Услугите, които счетоводна къща Прециз предлага
- Счетоводна обработка на документи съгласно българското счетоводно и данъчно законодателство и приложимите счетоводни стандарти – Национални стандарти за финансови отчети на малки и средни предприятия (НСФОМСП) или Международни счетоводни стандарти / Международни стандарти за финансови отчети (МСС/МСФО)
- Изготвяне на счетоводна политика и счетоводен сметкоплан, съобразени с особеностите на вашия бизнес
- Организация на формата на счетоводството на вашето предприятие
- Завеждане и поддържане на регистри за дълготрайни активи
- Изготвяне на счетоводен и данъчен амортизационен план
- Изготвяне и подаване на справка – декларация за ДДС, както и дневници за покупки и продажби
- Подготвяне на платежно нареждане за дължимия ДДС за периода
- Подготовка и подаване на VIES декларации
- Подготовка и подаване на ИНТРАСТАТ декларации
- Междинно приключване и изготвяне на междинни финансови отчети според изискванията на клиента, попълване на финансови таблици, представляващи част от отчетната документация
- Годишно счетоводно приключване и изготвяне на годишен финансов отчет според изискванията на клиента, както и според изискванията на българското счетоводно и данъчно законодателство и приложимите счетоводни стандарти
- Изготвяне и подаване на годишен статистически отчет
- Представителство при одит
- Обработка на информация, касаеща назначаване или освобождаване на персонал
- Изготвяне и регистрация в НАП на трудови договори и анекси към тях
- Изготвяне на длъжностни характеристики
- Обработка на документи, касаещи извънтрудови правоотношения
- Изготвяне и подаване към регистрите на НАП на декларация 1 и декларация 6
- Изготвяне на месечна ведомост за заплати
- Съставяне на платежни нареждания за заплати, осигуровки, данъци
- Вписване в трудовата книжка на съответните обстоятелства при назначаване и освобождаване
- Вписвания в осигурителна книжка
- Изготвяне на документи, удостоверяващи осигурителен и трудов стаж на персонала
- Подготвяне и подаване на годишна данъчна декларация за юридически лица във връзка със Закона за корпоративно подоходно облагане (ЗКПО)
- Подготвяне и подаване на годишна данъчна декларация за физически лица във връзка със Закона за данък върху доходите на физическите лица (ЗДДФЛ)
- Подготовка и подаване на месечни и годишни ДДС декларации
- Деклариране на недвижими имоти пред общинската администрация във връзка със Закона за местните данъци и такси (ЗМДТ)
- Комуникация с органите на приходната администрация (НАП) и други държавни институции
- Представителство пред органите на държавната и общинската администрация, НАП, НОИ и др. при декларирания, ревизии и проверки
- Обработка на документи във връзка с декларирания, проверки и ревизии
- Консултации и действия по прилагане на СИДДО
- Консултации във връзка с оптимизация на данъчните и осигурителните задължения
- Анализ на основните показатели на предприятието по дейности, по договори или по други показатели
- Анализ на отношения с клиенти и доставчици
- Анализ на показателите на потенциални клиенти и доставчици
- Изготвяне на управленски отчети по зададени от клиента фирмат и периодчност
- Съдействие при изготвяне на формат за отчет за управленски цели
- Съдействие при извършване на частични или цялостни инвентаризации
- Съдествие при издаване на разрешение за постоянно пребиваване или работни визи за чужденци
- Регистрация в Комисия за защита на личните данни (КЗЛД)
- Консултации относно Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗЗБУТ)
- Подготвяне и подаване на декларации по ЗЗБУТ
- Консултации по трудово и осигурително право
- Данъчни консултации
- Деклариране на получени заеми пред БНБ
- Съдействие за издаване на документи за наличие или липса на задължения
- Съдействие за издаване на удостоверение за актуално състояние и удостоверение за липса на обстоятелства (като несъстоятелност, ликвидация и др.)
- Проверка за свободно име на фирма в Търговски регистър и регистър БУЛСТАТ
- Запазване на име на фирма в Търговски регистър
- Подготовка на документите, необходими за регистрация на нова фирма в Търговския регистър
- Регистрация на фирма в Търговския регистър
- Подготовка на документи и изпълнение на процедури по промяна на всякакви обстоятелства, публикувани в Търговския регистър – промяна на капитал, промяна на съдружници или собственост, промяна на управител и други
Нашите предимства
Счетоводна къща Прециз разполага с екип от добре подготвени и опитни специалисти в различни области на счетоводното обслужване. По тази причина ние имаме ресурса на посрещнем както общовалидните, така и специфичните нужди на всяко отделно предприятие.
Работейки с нас, вие не получавате един счетоводител, а цял счетоводен отдел, подготвен и мотивиран да се справи във всякакви ситуации.
Гордеем се, че работим с грижа към детайлите. Ние сме достатъчно големи, за да намерим най-доброто решение, но достатъчно малки, за да сме близо до нашите клиенти и да приемаме работата си лично.
Нашите принципи
- Висока степен на компетентност за предлаганите услуги
- Конфиденциалност
- Дисциплина и точност при подготвяне и подаване на отчетните форми и декларации
- Лична и колективна отговорност
- Лично отношение и проявяване на разбиране към всеки клиент
- Поднасяне на разбираема и уместна информация точно и навреме